Support

Support

De Servicedesk van Unica Schutte ICT is dagelijks bereikbaar van 08.00 uur tot 18.00 uur en is zowel telefonisch als per e-mail te bereiken.

E-mail servicedesk[at]unicaschutte-ict[dot]nl
Telefoon 088 – 22 22 888
Bent u al klant van Unica Schutte ICT? Dan is het ook mogelijk om uw activiteiten, wijzigingsverzoeken of meldingen via het Klantenportaal van Unica Schutte ICT door te geven. Naast de Servicedesk biedt Unica Schutte ICT talrijke aanvullende mogelijkheden om het beheer van uw ICT omgeving geheel of gedeeltelijk te verzorgen. Bekijk de aanvullende beheermogelijkheden op onze beheerpagina.

Klantenportaal

Het Klantenportaal van Unica Schutte ICT biedt u de mogelijkheid om alle zaken die betrekking hebben op Unica Schutte ICT in één portaal te bekijken. Middels het Klantenportaal houden wij u op de hoogte van de status van uw support calls en uw facturen. Zo kunt u met het Klantenportaal van Unica Schutte ICT:

  • Uw facturen inzien, downloaden en bewaren in uw eigen archief;
  • Calls aanmaken, beheren en archiveren.

Het Klantenportaal kan toegevoegde waarde bieden en processen versoepelen. U kunt hier inloggen of een gebruikersaccount aanvragen, zodat u gebruik kunt maken van het Klantenportaal van Unica Schutte ICT.

Teamviewer

Via onderstaande button kunt u uw bureaublad delen met één van onze supportdeskmedewerkers.